Oldalak

2015. április 21., kedd

CND Vinylux - Weekly Top Coat teszt, avagy 6 napos manikűröm



Sziasztok!

Hozom a tesztet, ami miatt a múlt heti kihívással elcsúsztam. Jelentem, megérte! Körömlakkos körökben folyamatosan fedőlakk keresésben vagyunk, mert minden igényünknek egyszerre nem nagyon tudnak a fedőlakkok megfelelni. 

Nevezetesen szárítson hipergyorsan, de nem ám csak saját magát, hanem az alatta lévő lakkrétegeket is, amiket viszont ne rántson össze, továbbá ne kenje el a nail artot. Ha ez sikerült, akkor még maradjon fényes sokáig, miközben megóvja a manikűrt több napon át (a körömvégeken is!) és végül az eltávolításhoz lehetőleg ne kelljen igénybe venni a férj vésőgépét. Jah, és persze egy elfogadható összegért legyen elérhető.

Nos ezek közül néhányat minden lakk tud, csak az probléma, hogy mindegyik másokat, más kombinációban - de egyszerre az összeset egyik sem. Lelövöm a poént, most sem sikerült elhoznom nektek a fedőlakkok Szent Grálját - de elég közel van hozzá. Közelebb, mint az összes többi fedőlakk, amit eddig próbáltam.

Először is tüzetesen nézzétek meg a képeket! Ezek a fotók a manikűrről a viselés 6. napján, lemosás előtt készültek. A friss manikűrről direkt nem csináltam fotót, így esélye sem volt, hogy esetleg összekeveredjenek a képek. Tehát amit láttok, az egy hat napos manikűr.




Egy közeli a körömvégekről


A hét folyamán dolgoztam, valamint minden házimunkát végeztem, amit a háztartásban egy családanya szokásosan végez (főzés, takarítás, szabadkézi mosogatás, gyerekfürdetés, hajmosások stb.), kesztyűt nem húztam semmihez. Oké, tűzhely pucolás nem volt, de azon kívül minden más igen.

Ami a csavar a dologban, hogy a Vinylux lakkokat rendszerben készítették el és úgy is reklámozzák, hogy csak együtt, a szín+fedőlakk kombóban működnek jól. Ezzel szemben én most egy Color Alike és egy piCture pOlish lakkal használtam a Vinylux egyhetes fedőlakkját. És lássatok csodát, működik! 




Amit tudott: 
- nem kente el a nyomdát, 
- az egész manit 10 perc alatt koppra szárította, 
- fényes volt, 
- sehol sem húzta össze a manikűrt,
- vasárnaptól szombatig teljesen vállalható manikűr, javítgatás nélkül,
- elérhető a CND webshopjában és szaküzleteiben.

Amit nem tudott: 
- hét közepére kissé bemattult (ezt könnyen lehet orvosolni azzal, ha pár nap után húzunk rá még egy réteget, amit én a teszt miatt most nem tettem), 
- az ára 2.990 forint, ami nem olcsó, 
- érdemes tudni róla, hogy acetontartalmú lemosó kell az eltávolításához (pl. zöld Isana).

Ha nem akarunk gél lakkot vagy körmöshöz járni és csak heti egy manikűrre van idő, de mégis szeretnénk egész héten szép, ápolt kezekkel jönni-menni, akkor szerintem megéri a befeketetés. Arról nem beszélve, hogy utazáskor is nagyon praktikus lehet, ha nem kell a lakkos arzenált is vinni, mert tudjuk, hogy szép marad a kezünk, amíg hazaérünk. 

7 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Érdemes kipróbálni Ági! :))

      Törlés
    2. Én nagy top coat fan vagyok.....:) Már megnéztem,hol tudok egyet beszerezni :) Köszi a tesztet.

      Törlés
    3. Szívesen! Remélem, szeretni fogod! Majd írd meg, hogy bevált-e neked, kíváncsi vagyok a véleményedre. :)

      Törlés
  2. Hát ez szupi! Mondjuk tényleg borsos az ára, de ezek szerint bőven megéri! Még nem láttam ilyen fedőt sajnos sehol :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kevés helyen lehet kapni, marketing szempontjából nincs topon a márka, pedig érdemes kipróbálni.

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés