Oldalak

2015. április 12., vasárnap

Colour Alike Pastel Holo 512


Sziasztok!

Sajnálom csajok, részemről a gót mani elmarad. Ebben a gyönyörű tavaszi napsütésben egyszerűen nem bírtam rávenni magam egy sötét manikűrre, ne haragudjatok.

Amit ma hoztam, az a Color Alike pastel holo kollekció csodás kék színe, egy kis nyomdázással megbolondítva. A nyomdát Snowflakes Pet'la lemezzel és a piCture pOlish Blue Dog lakkjával készítettem. 

Így néz ki a kékség önmagában, felül mesterséges fényben, alul vakuval.

pastel holo 512


A lakk minősége nagyon jó, két rétegben használtam, nagyon könnyű volt felkenni és viszonylag gyorsan száradt. Itt még nincs rajta fedőréteg, nem éreztem szükségét a gyorszárításnak nyomdázás előtt. A szín önmagában is gyönyörű, élénk, az égkék és a türkiz között valahol, zöldes árnyalat nincs benne. 

És ilyen lett a kész manikűr, különböző fényviszonyoknál fotózva. Itt már van rajta egy réteg Seche Vite. A Blue Dog egy kicsit sötétebb hatásúvá tette, de így is nagyon szerettem viselni.

nail art

snowflakes nail art

blue nail art

picture polish blue dog

blue dog

A CA Pastel holo kollekciójához a Nailland Hungary webáruházában, potom 1240 Ft/db áron juthattok hozzá.

Miután kipróbáltam ezt a lakkot és meggyőződtem a minőségéről, bevallom, így a tavasz beköszöntével a kollekció másik három színének sem tudtam ellenállni. Úgyhogy majd róluk is lesz poszt a blogon, valószínű egy-egy nail art keretében. Szerintem ha jó minőségű, szép színű holo lakkot szeretnétek pénztárcabarát áron, akkor érdemes legalább a kedvenc színeteket beszerezni belőle. Feltéve, ha sikerül itt megállnotok és nem csúszik be a teljes kollekció a kosaratokba - amin én aztán tényleg nem csodálkoznék! :)

1 megjegyzés: