Oldalak

2015. április 6., hétfő

F.U.N. Lacquer - Anna


Sziasztok!

Remélem, jól telnek a húsvéti ünnepek mindenkinek! :) Előrebocsátom, rettenetes mennyiségű kép következik, szóval csak merészeknek!

A képek az üvegről, beltérben, közvetlen mesterséges fényben készültek.


A F.U.N. Lacquer egy szingapúri indie márka, amely az utóbbi időben nemzetközi körökben nagy népszerűségnek örvend. Jó hír, hogy néhány hónapja a Nailland Hungary jóvoltából már itthon is elérhető. De sajnos egyelőre nem a teljes kínálat, csak egyes különlegesebbnek ítélt darabok.
Nekem "természetesen" a sok csilli-villi, extrahologlittercsillámos, szemkápráztató csodalakk között egy olyan lakk tetszett meg, ami a Naillandba nem érkezett - az ANNA.


Az üveg 12 ml lakkot tartalmaz és szép kis fekete kartondobozban érkezik. Abszolúte hozza azt a luxus-feelinget, amit az ember egy indie lakk esetében elvár, ezt még a csúszós fekete műanyag kupak sem tudja lerontani.




Ez a lakk a már jócskán kifutóban lévő Disney Princess 2.0 kollekció része volt. A kollekció tizenöt darab gyönyörű színes holo lakkot tartalmazott, amiket a Disney hercegnőkről neveztek el. 

Beltér, közvetlen fény
Sajnálatomra ebből a kollekcióból már csupán egy-két darabot lehet a nemzetközi webshopoknál megtalálni, a márka saját honlapján pedig már csak az Anna és az Ariel elérhető. Ha ennek ellenére érdekel benneteket, többek között ITT és ITT találtok róluk swatchokat. 

Beltér, közeli
Az én példányomat a Llarowe webshopból rendeltem. Ha megtetszik valamelyik, érdemes körülnézni és ha találtok, nem habozni a rendeléssel, mert valószínűleg a még elérhető darabok is hamarosan elfogynak. 

Kültér, enyhe napsütésben.



A lakkot a körmeimen két vékony rétegben, fedőlakk nélkül láthatjátok, amikor még nincs rajta minta. A nyomdázott képeken már van rajta egy réteg Seche Vite. A száradása gyors, kb. 5-8 percet vártam a második réteg felkenése előtt és utána kb. 10 perc múlva már ment is rá a nyomda.



A lakk minősége nagyon jó, a holo hatás gyönyörű, a színe pedig elképesztő! Ugyanis nem kék és nem lila, hanem mindkettő. Nappali fényben inkább kéknek látom, némi lilás fénnyel a tetején. Ellenben mesterséges megvilágításnál beltérben full lilának látszik, a belsejében türkizkék holo csillogással. Utóbbi amúgy ott van napfényben is. Szóval "AH!" és "Óóóó!" - kb. ennyit bírtam reagálni az első félórában, miután felkentem. De ezt jó sokszor! :D

Princess collection




Egy dupla nyomdázást készítettem rá a Lesly Plates LS-12 lemezével és a CBL Thriller, illetve a Moyra ezüst holo lakkjával. 

Végül jöjjön két kép összehasonlításul, hogy jobban be tudjátok lőni a színét. A bordót persze ne vegyétek figyelembe, együtt jött a két lakk és nem bírtam megállni, hogy azt is fel ne kenjem. :) A lakkok neveit az alsó képen találjátok.



Bár teljesen mást terveztem mára és húsvéti manikűrnek is, az ANNA abszolút szerelem és mindent visz! Úgyhogy nekem ez volt idén a húsvéti manim. 

Remélem, ha megtetszett, még nektek is sikerül elcsípni valamelyik webshopban. Szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése