Oldalak

2015. április 6., hétfő

Stíluskihívás - 5. Vintage




Sziasztok!

Ezzel a résszel jól elmaradtam, de végre itt a poszt. A manikűr témája a vintage stílus volt, amiről nekem nude alapon pöttyök és virágok jutottak eszembe.
Mivel így elsőre nem akartam nagyon keverni a kettőt, nehogy valami katyvasz legyen belőle, így maradtam a rózsáknál. Kárpótlásul viszont szabadkézzel kreáltam őket. És hogy legyen benne egy kis csavar, előtte kézírást nyomdáztam a nude alapra. Így olyan hatást kelt, mintha egy kézzel írt levélre véletlenül ráfektetek volna egy szál virágot. Vintage csendélet.





Nézzétek meg a többiek alkotásait is!

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett, valóban hasonlóan gondolkodtunk :) Az külön tetszik, hogy kézzel festettél virágot, én az egyszerűbb megoldást választottam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, örülök, hogy tetszik Andi! A Tiéd szebb lett. :))

      Törlés