Oldalak

2015. július 15., szerda

2015 SNC - Flamingó nails



Sziasztok!

Az NSC flamingó kihívását végre sikerült - nagyjából - időben elkészítenem. 
Az előző, virágos kihívást is elkészítettem, de posztolni nem volt időm, így a poszt végén azt is megmutatom, ha nem bánjátok.
Kevés időm van a blogra mostanában, a friss manikűreimet Instagramon követhetitek. 

És akkor jöjjenek a képek:





A flamingós manit Barry M. Sugar Apple és Zoya Wendy lakkokkal készítettem, a mintát pedig a Moyou Tropical 15 flamingós lemezével nyomdáztam rá.

Ez pedig az előző fordulóra készített manikűr volt:


Itt fehér alapra dry brush technikával készítettem színes mintát a virágokhoz, majd a középső ujjaimra a Moyou Tropical egyik inverz mintájával, feketével nyomdáztam. A szélső ujjaimon az alap ugyanaz, de zöld leveleket nyomdáztam rá. A Moyra lakkal nem lett igazán éles a minta, de pont ez volt a cél, nekem tetszik a kissé Monet-s összhatás, mintha a trópusi virágokat félig eltakarná a dzsungel összehajló növényzete. 

Remélem, tetszettek a manikűrök, nézzétek meg a többiek munkáit is:

1 megjegyzés: