Oldalak

2015. július 31., péntek

ILNP - Ten Fold


Sziasztok!

Ismét ILNP sorozat a blogon. :) Hoztam az első Ultra Holo lakkot a legutóbbi kollekcióból. Bevallom, az első swatchok után csak a Closure megvételét döntöttem el, mégsem vele kezdem.
Mostanra kibővült a készletem és az indie lakkok iránti csodálatomat néhány csalódás kellőképpen lehűtötte ahhoz, hogy szkeptikusan álljak az übercsilivili netes swathokhoz és egyre jobban megválogassam, mely lakkok kerülhetnek be a gyűjteményembe. Szóval azt vallom, hogy először inkább megnézem őket élőben, ha lehet - és szerencsére a lakkos csoportunkban elég sokszor lehet ;) - akkor felkenve is és csak azután döntök a rendelésről. Viszont. A Ten Fold volt az a lakk a kollekcióból, amiről azonnal tudtam, hogy nemhogy ilyenem nincs még, de mégcsak hasonlóm sem! Addig nézegettem a swathokat, hogy végül megnéztem élőben is és már az üveg láttán biztos voltam benne, hogy IGEEEN, ez bizony nekem lett kitalálva. És lőn!
Vigyázat, eszméletlen sok kép következik!

Kültérben, természetes fénynél - ányékban, félárnyékban és napon:
ILNP Ultra holo


Ten Fold
Még az árnyékos képen is szivárványszínben csillog a sok holo pehely, mégsem lesz egyetlen pillanatig sem közönséges vagy bazári. 

A legtöbb holo lakk sajnos közvetlen fény nélkül nem tudja megmutatni a szépségét: a szín eltompul, a holo beszürkül, unalmassá válik. De nem a Ten Fold! Ez a lakk minden fényviszonyban szépséges, tökéletes és gyönyörűséges! Számomra ezért, és az utánozhatatlan, finom tengerzöld színéért egyedi és különleges. Az első viselésnél kiderült, hogy egyértelműen szerelem-lakk, amit kritikátlanul imádok. És persze később készítettem rá egy nail artot is. 

A képek nézegetése közben vessetek majd néhány pillantást az üvegre is, megéri! Ugyanis minden szín megjelenik a körmökön, bizony, ebben sem okozott csalódást. A nail artos képek már beltérben, mesterséges világításnál készültek.








Ne a nail artot nézzétek, hanem az alapot: a lakk fényét, csillogását, ahogy némelyik képen úgy fest, mintha a nail art csak finoman lebegne a tengerzöld vízen. Én nem tudok betelni ezzel a lakkal! De ez, azt hiszem eddigre lejött a posztból. :)) Nos igen, ez az a lakk, amit ha véletlenül eltörnék, gondolkodás nélkül és azonnal újra venném. És ha valamilyen okból csak tíz lakkot tarthatnék meg, (NEEEEEE!!!!) akkor a Ten Fold biztosan köztük lenne.

A képeket egy középkategóriás telefon kamerájával készítettem és nincsenek módosítva. Szóval igen, pont EZT fogod látni a körmeiden - ha nem szebbet! :)

2 megjegyzés:

  1. Ezt is nézegettem, de valamiért annyira nem jött be. Végül a Honor Roll-t hoztam el :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az is nagyon szép, kíváncsian várom róla a posztot! :)
      Nekem kb. az összes jöhetne, annyira jó kollekció lett az idei!

      Törlés