Oldalak

2015. július 31., péntek

Neptune és Da Ba Dee


Sziasztok!

Két kedvenc kék lakkot hoztam nektek mára, nem meglepő módon egyazon manikűrbe építve. Mivel úgy gondoltam, illenek egymáshoz és ebben nem is csalódtam, nagyon szépen mutattak együtt. Mindkettő kék és csillogó, de ebben aztán ki is merült a hasonlóság. 

Dance Legend - Neptun
Égszínkék holo lakk, két réteges fedés, csodás textúra, fényesre szárad, cserébe viszont csak 6.5 ml a kicsike. Hiába, jóból sokat nem adnak. :)





neptun swatch


Different Dimension - Da Ba Dee
Sötétebb kék jelly alapban mindenféle csodás glitterek úszkálnak. Nagy üveg, viszont valamilyen alapra jó kenni, mert önmagában csak három rétegben fed, úgy viszont már túlságosan vastagnak találtam. Arról nem beszélve, hogy a glitterek is fedőként érvényesülnek jobban. A középső és a gyűrűs ujjamon, a Neptun felett látható, egy vastagabb rétegben.






different dimension nail polish




És mivel kisütött a nap néhány percre, lőttem pár képet természetes fényben is.




Mindkettőt imádom, bár a glitteres lemosásakor még az alappal együtt is inkább a fóliás módszert javaslom, de annyira szép, hogy még ez sem tud érdekelni. :)
A DL Neptun legegyszerűbben a Naillandnél, a Different Dimension lakkok a Llarowe webshopból szerezhetőek be.

2 megjegyzés: