Oldalak

2015. július 30., csütörtök

SNC 2015 - Mix and mach nails



Sziasztok!

Viszonylag szolidan szoktam mixelni a stílusokat, színeket, de most a kihívás alkalmával igyekeztem kicsit bátrabban nyúlni a témához. 
Úgy döntöttem, hogy az újonnan kevert franken lakkjaimat használom, egy narancsos és egy nude lakkot. Az alap így nézett ki.





A narancs alap még egy Essence nude glitteres fedőlakkot is kapott, hogy izgalmasabb legyen, majd nyomdáztam rá a Moyou Suki 09 nyomdalemezzel.





 A lemezről egyértelműen ez a kedvenc mintám:
Ezzel az alappal tényleg olyan hatást kelt, mintha egy virágzó bokorból dugná elő a fejét a tigris. Nekem nagyon tetszett így! Sajnos csak a hüvelykujjam körmén fért el egészben.

Remélem, tetszett a manikűr, nézzétek meg a többiek alkotásait is!

5 megjegyzés:

  1. De szép lett a manikűr, jó ez a lemez is.

    VálaszTörlés
  2. Köszi csajok! Andi, a Suki kollekcióból valahogy majdnem minden lemez csodásan sikerült, tényleg csak ajánlani tudom őket, a kedvenc Moyou kollekcióm (a Tropical mellett).

    VálaszTörlés
  3. Ötletes manikűr,nekem nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés