Oldalak

2015. augusztus 17., hétfő

piCture pOlish - Dragonfly

Sziasztok!

Nézzétek el nekem, hogy nem voltam túl aktív a nyáron. Inkább éltem, mint írtam, de remélem, ez ősztől majd egyensúlyba kerül.
És mivel ismét megérkezett egy kisebb özönvíz kis hazánkba, ma egy kissé őszibb lakkal jelentkezem. Ő a piCture pOlish Dragonfly.

Az üveg:


A lakk egy teal szín, ami a piCture pOlish csodás bijou holo finishnének köszönhetően zöldes és kékes apró holo szemcsékből áll össze. Az üvegen nagyon jól látszik, hogy milyen sok színből áll össze a végeredmény. Ami egy csodás, kékes fényű zöld teal szín lett. Nekem pillanatnyilag ez az egyik kedvencem. Milyen szép és mennyire illik hozzá a neve! :)

És a manikűr:



A Dragonfly mellé a gyűrűs ujjamon az Avon teal homoklakkját párosítottam és mellé a Moyou Suki 01 lemezéről pávatollat nyomdáztam a középső ujjamra a Barry M. Foil Gold lakkjával.

Napfényben:




Rajtam tartós volt, alap és fedőlakkal három napig viseltem és csak minimális körömvégi kopással mostam le.
Ha tetszik a szín, őszre nagyon aktuális a beszerzése. Legegyszerűbben a Naillandtól tudjátok megrendelni.

Remélem, tetszett a poszt, további szép napot! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése