Oldalak

2015. szeptember 28., hétfő

piCture pOlish - Autumn

picture polish autumn swatch

Sziasztok!

Amint látjátok, nálam és a blogon is beköszöntött az Ősz. És mi mással lehetne méltóképpen köszönteni, mint ezzel a csodás őszi lakkal! 

Az Autumn-ot már a megjelenésekor kinéztem, szerintem a piCture pOlish kínálatában is kitűnik szépséges, egyedi színével. Ez a szín nyáron is megállja a helyét, mégis a legtökéletesebb választásnak ősszel tartom. Pontosan tudtam, hogy a Mother Nature 07 lemezzel szeretném kombinálni. A lemez beszerzése számomra felért egy kisebb eufóriával, mivel már több, mint egy éve vágyakoztam rá. 

picture polish autumn swatch

Az aranyszínű nyomda egyértelműen illik hozzá, viszont szerettem volna az őszi levelek bordós színeit is becsempészni a maniűrbe, de nem a nyomdalakk színével. Így a két középső ujjamon dry brush technikával néhány random ecsetvonást helyeztem el a Monroe-val, ami éppen azt a természetesen márványos hatást adta, amit el akartam érni. (Ezeknél a pelyhes holo jelly lakkoknál inkább az ecsetes megoldást javaslom, mert tapasztalatom szerint a szivacs túl sok lakkot és pelyhet szív magába.)

picture polish autumn swatch

Az Autumn-ot két rétegben kentem fel, a minősége csodás, szépen terült, a száradása gyors volt, negyedóra után tudtam rá nyomdázni anélkül, hogy gyorsszárító lakkot alkalmaztam volna. 
És nem tudtam megállni, hogy egy-egy képen a hüvelykujjamat is megmutassam, mert hát itt a legnagyobb a felület a kreatívkodáshoz. :)

fall nail polish

moyoulondon

A képek a legfelső kivételével mind nappali fényben készültek. Azt kell mondanom, az utóbbi hetekben ez volt a kedvenc manikűröm! Ma van rajtam negyedik napja és rossz lesz megválni tőle, úgyhogy még húzom egy kis ideig. A tartóssága kiváló, egészen picike körömvégi kopástól eltekintve egyelőre semmi baja. Mostanában az Eveline8+ alaplakk és China Glaze Everglaze fedőlakk kombót használom és a PP, CBL, ILNP lakkokhoz bevált. Plusz az alaplakktól nagyon szépen megerősödtek és megnőttek a körmeim, úgyhogy merem ajánlani Nektek is.

5 megjegyzés:

  1. Nagyon szép ez a lakk, én is kinéztem magamnak, de tudom, hogy nem sokat használnám. :( Szép lett a manikűr is :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól néz ki!
    Nekem is nagyon jó volt az eveline, de sajna azt nem lehet mindig használni mert nem túl egészséges... és amint abbahagytam teljesen lerottyantak a körmeim :( most már jók kb.... de soha többet nem körömerősítőzök.. ez nagyon rossz tapasztalat volt... :(

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm csajok! :) Nem tudom Adél, én ilyet nem tapasztaltam, pedig én se folyamatosan azt használom. Elég sokszor lehúzható alapot kenek és a Nail Nurse-al is szoktam váltogatni. Csak utóbbi sajnos sárgítja a körmöm, az Evelin meg nem, viszont nagyon szép erőssé teszi.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik ez a manikűr.Az Autum is csodálatos!!!

    VálaszTörlés