Oldalak

2015. november 7., szombat

A-England - Crown of Thistles


Sziasztok!

Újabb kedvenc lakkal érkeztem ma. Ezt a lakkot a lila szín fantasztikusan szép árnyalata, a brand elképesztően szép lineráis holo finishe és a tökéletes minőség találkozása tette számomra nagyon kedvessé.

A márkában az is nagyon szerethető, hogy viszonylag ritkán és csak néhány darabból álló újabb kollekcióval jelennek meg, de ezek között biztosan találunk magunknak egy-egy vágyott szépséget. Van idő nézegetni a swatchokat, vágyakozni a kinézett lakk után.  Így amikor végül eljutunk a beszerzésig, van idő örülni neki és kiélvezni a szépségét. Ez a lakk az Elizabeth&Mary kollekcióban jelent meg.

A következő képeken természetes fényben, egy rétegben láthatjátok a körmeimen, fedőlakkal. Ezek színhű képek, a valóságban is ilyen szépséges meleg árnyalatú lila.

indie nail polish swatch

Itt pedig egy kis ízelítő a lineris holografikus hatásból, nyami.




Nézegettem egy napig magában, de aztán persze nem bírtam magammal és festettem rá egy nagyon finom réteget a piCture pOlish Holiday pelyhes fedőlakkjából.
A fényviszonyok miatt ezt már csak mesterséges fénynél, led lámpa alatt tudtam befotózni, ebből adódik a színeltérés a következő képeken (a körömvégi kopásért elnézést).
Viszont az tökéletesen látszik, hogy a megérzésem jó volt.  A két lakk eltérő holografikus hatása (lineráis és szórt pelyhes holo) gyönyörűen felerősíti és kiegészíti egymást.

indie swatch


mary and elisabeth collection swatch

Minden szempontból nagyon elégedett vagyok ezzel a lakkal, úgy gondolom, az utolsó fillérig megéri az árát. Beszerezni a Naillandnál tudjátok, amikor éppen van készleten.

Nail artot most nem készítettem rá, mert annyira tetszik a szín, hogy nem akartam elfedni semmivel. Lehetne mondani rá, hogy őszi lakk, legalábbis a lila nálam többnyire az őszi-téli időszakban szokott előkerülni. De ezt a szépséges élénk lilát a 40 fokos kánikulában is simán elnézegetem a körmeimen, szóval nálam mindenképpen négyévszakos. Az egyréteges fedése miatt nem csak nyomdázásra, de villám manikűrhöz is tökéletes, amolyan lila Jolly Joker. ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése