Oldalak

2016. február 7., vasárnap

ILNP - Maiden Lane


Sziasztok!

Az ILNP (I Love Nail Polish) márka lakkjait régebben is szívesen nézegettem, de mióta itthon a Naillnadnál is elérhetővé vált, az egyik kedvenc márkámmá nőtte ki magát. A 2014-es bevezetéskor, éppen karácsony előtt megvettem néhány áhított színt, amiket be is mutattam a blogon. De akkor még álmomban sem gondoltam, hogy a következő évben ilyen csodákkal fognak előrukkolni! A 2015-ös nyári és őszi kollekciójuk fantasztikusan erősre sikerült. Sokszínűségben és finishben szerintem kétségtelenül a legváltozatosabb és legeredetibb kollekciókat hozták ki az itthon elérhető indie márkák közül. Finishben is sokszínűek, van itt minden: multichrome, flakie és ultra holo, lehet válogatni!

ilnp fall collection

A Maiden Laine az őszi kollekció egyik ultra holo finishű lakkja és pillantanyilag a legkedvesebb szürke lakk a gyűjteményemben. Bár kérdéses, hogy egy ilyen gyönyörűen csillogó, a szivárvány minden színében szikrázó lakkot szabad-e egyáltalán szürkének nevezni? 

maiden lane swatch

A körmömön két rétegben, fedőlakkal láthatjátok (hosszú körmű lányoknak lehetséges, hogy egy harmadik rétegre is szükségük lehet).  Gyorsan száradt, a fedőlakkra csak gyors manikűr esetén van szükség, mert ha van egy kis időnk, simán megvárható a két réteg teljes száradása.


Itt láthatjátok egymás mellett, különböző fényviszonyok között - a felső, üveges képek mesterséges világításnál, az alsó egy körmös képek pedig közvetlen napfénynél készültek.


holo swathc

Nail art megint nem lesz, mert bár készítettem rá egy szabadkezes halloweni manit, kellőképpen ronda lett ahhoz, hogy ne akarjam mutogatni. Úgyhogy majd máskor. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése