Oldalak

2015. december 26., szombat

CBL - Her Red Hair (originale) - Nailland Exclusive


Sziasztok!

Ma egy igazán különleges és gyönyörű lakkot hoztam Nektek és nem véletlenül időzítettem karácsonyi posztként. Ez pedig nem más, mint a Colors by Llarowe márka és a Nailland együttműködéséből született Nailland Ecxlusive árnyalat, a Her Red Hair. A lakkot Madlen gyönyörű, hosszú, vörös haja ihlette, innen a neve és szándékuk szerint egy tűzszínű lakkot szerettek volna létrehozni. Nos, akkor nézzük a képeket!

Először önmagában mutatom meg, az első képen mesterséges fénynél, a többin nappali fénynél, borús időben láthatjátok. Két rétegben a viszonylag hosszú körmeimen is tökéletesen fedett, egy réteg fedőlakkot is kentem rá. A minőségével tökéletesen elégedett vagyok, több napig tartó viselés során sem pattant meg, csupán a szokott minimális körömvégi kopás jelentkezett. 


her red hair


CBL nail polish swatch

A lakk nagyon játékos, a szín mélysége a fényviszonyoktól függően változik, hol a narancsosabb, hol kissé bordós oldalát mutatja. Szeretem az ilyen lakkokat, amelyek önmagukban is izgalmasak! Azt hiszem, kijelenthetjük, hogy a "tűz szín" nagyon is közel áll a valósághoz. 
Fent zárójelben írtam, hogy a bemutatott darab az "original", legelső változat, ugyanis egy nagyon kedves barátnőm jóvoltából ez a lakk rögtön a megjelenésekor, a legelső körben került kozzám. Meg kell mondanom, holo hatást nem vettem észre benne, ám annyira szép a színe és a játéka, hogy egyáltalán nem is hiányoltam. Azóta megérkezett a Naillandba az újabb szállítmány, amely azonban már a módosított, holo változat. Ezt az újabbat még nem láttam élőben, biztosan szép lehet. Érdekes lenne majd egy összehasonlítás a régi és az új verzió között, bár nem értem, miért kellett rögtön a megjelenést követően változtatni rajta? 
Mindenesetre én határozottan boldog vagyok, hogy az elsők közül sikerült elcsípnem egy üveggel, hiszen ismét egy lakk különlegesség lapul a szekrénykémben.

A további képeken nail artot is készítettem vele. Elsőként a Petl'a Quills lemezzel és a Moyra arany holo lakkal készült nyomdázást láthattok. Így is elég mutatós, nemde? :)

her red hair swatch


A következő képeken pedig Thimmyke karácsonyi kihívásának egyik fordulójára készített manikűrömet mutatom meg. Eredetileg erre a fordulóra más manit terveztem - csakhogy a HRH annyira nem ment ki a fejemből, hogy végül képtelen lettem volna másik lakkal dolgozni. 

Első lépésben a két rétegben felvitt HRH fölé felkentem az Essence híres - és már sajnos nem kapható - pelyhes lakkját, a Night in Vegast (első kép). 
Majd a Lovely szintén ikonikus fehér Snow Dust lakkjával és egy tűvel szabadkézzel kis "lángocskákat" húztam a tetejére. Végül pár perc száradás után, nehogy elkenjem a sűrűbben felvitt homoklakkot, egy vastag réteg fedőlakkal zártam a manikűrt. 





Azt hiszem, a fenyőfán égő igazi gyertyák táncoló fénye a homokfúvott díszeken, igazán szépen visszaköszön a manikűr színeiben és játékos csillogásában. Nagyon szerettem ebben várni a Karácsonyt! :)

Összességében azt kell mondanom, hogy a Her Red Hair ritka jól sikerült kollaborációs árnyalat lett! A minősége tökéletes (naná, CBL!), az élmény pedig, amit nyújt, indie vonalon is felülmúlja a hasonló kreációkat.  Gratulálok a Naillandnak és Madlennek, no meg a Colors by Llarowe brandnek a megalkotásáért! Köszönjük! ♡

Boldog Karácsonyt és minden jóban - főleg vágyott körömlakkokban - bővelkedő Új Esztendőt kívánok minden kedves olvasómnak! Jövőre, veletek, ugyanitt! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése