Oldalak

2016. január 16., szombat

ILNP - Clockwork & Glory

Sziasztok!

Ma az ILNP két szépséges lakkjáról hoztam bejegyzést, melyek a 2015 őszi kollekcióban jelentek meg. Az üvegekről készült kép sajnos nem lett színhű. 


A Clockwork egy fémes arany lakk, kissé bronzos beütéssel. Így néz ki önmagában. Ez a színhű kép róla, nekem önmagában is nagyon tetszik, az árnyalata miatt. Nehéz olyan arany lakkot találni, amelyik csillogó és egyben szép árnyalatú, nos ez éppen ilyen. 

ilnp swatch

Annyira szép volt, hogy megkívántam rá egy csipkemintát, amit a Infinity Nails 168 lemezével valósítottam meg. 

infinity nails 168 swatch


A Glory pedig egy bronzos árnyalatú pelyhes lakk, amely valóban olyan, mintha az őszi avart pöttyintették volna a körmeinkre. Valamilyen alap kell neki, mert ömangában túl gyorsan fogyna, jelen esetben a Clockwork-öt használtam. 

ilnp glory

És persze nyomdáztam rá, a Moyou Mother Nature 14 palettával. Imádom ezt a Mother Nature kollekciót! Én sokkal jobban szeretek ezekkel a teljes felületen vésett lemezekkel nyomdázni, mint amikor néhány kis téglalapra szorítkozik a lemez. Valahogy érdekesebb, változatosabb lesz az eredmény, kreatívabbnak érzem. 

ilnp clockwork nail art

clockwork

Nagy örömömre az instagramos naillandmani játékon ezt a manikűrömet is beválasztották a nyertesek közé, ezúton is köszönöm szépen Nailland Hungary! :)
A lakkokat és a Moyou nyomdalemezt a Naillandnál, az Infinity Nails lemezeket pedig a Dashicabeautyshop oldaláról szerezhetitek be. 


1 megjegyzés:

  1. Mindkét lakk nagyon szép, és a manikűrök is csodálatosak lettek!

    VálaszTörlés