Oldalak

2016. január 9., szombat

Karácsonyi kihívás - Összefoglaló

Sziasztok!

Nagyon örültem, hogy részt vehettem Thimmyke karácsonyi kihívásában. A manikűrökat a játék során az instagram oldalamon láthattátok, most pedig hoztam róluk egy összefoglalót. 


Havazás/Jégvilág

ilnp harbour island
ILNP Music Box, Harbor Island, Moyou Enchanted 16 nyomdalemez,
Pet'la Plate Golden Russian
A Music Box egyértelműen csodás nail art alap télen! Elvileg ugyan egy tavaszi kollekciós lakk, de én a hideg beköszöntével kedtem használni igazán. Rá három ujjamon fehér lakkal hópelyhek kerültek a Moyou Enchanted 16 nyomdalemezzel, amire nyugodtan mondhatom, hogy körmös körökben az idei tél slágere lett. 
A jeges hatás fokozásáért a Music Box felett, egy rétegben használtam a Harbor Islandot a két középső ujjamon, ezekre ezüst lakkal jégvirágokat nyomdáztam a Pet'la Golden Russian lemezével. A koncepcióval elégedett vagyok, az eredménnyel nem teljesen. A jégvirágokhoz is szerencsésebb lett volna a fehér lakkot választanom, mivel a Harbor Island jeges csillogásán az ezüst lakk nem tudott kellőképpen érvényesülni. 

Karácsonyi színek
Ide betettem egy plusz manikűrt is az Advent idejéről. Ez volt eredetileg a manikűröm a kihívásra.

moyra stephanie swatch
Moyra 946 Stephanie, Color Clug Cherubic, Moyou Enchanted 16

CC Cherubic mint nyomdalakk
A Moyra 946 Stephanie lakkja szépségben felveszi a versenyt az indie márkák lakkjaival, ugyan nem holografikus, ámde gyönyörű! Az ára pedig verhetetlen, szóval ha tetszik, ne habozzatok beszerezni! Szerintem télen-nyáron megállja a helyét. 

Ezt a manikűrt ugyan később készítettem, de úgy érzem, hogy ide kívánkozik:

ruby pumps swatch
China Glaze Ruby Pumps, Moyou Pro 06 nyomdalemez
Ehhez a manikűrhöz csak annyit írnék, hogy ha karácsonyi lakkról van szó, nos az számomra egyértelműen a Ruby Pumps! El se tudok képzelni ennél a gyönyörű, apró glitterektől csillogó karácsonyi csodánál szebbet. A minta már csak ráadás és kicsit sajnáltam is, hogy ennyire sűrű mintát választottam, mert a lakk a kívántnál kevésbé tudott így érvényesülni (kivéve a hópelyhes ujjamon).

Karácsonyi édességek

colors by llarowe swatch
CBL Hot Buttered Rum, China Glaze Chillin With My Snow-mies,
Pet'la Plate Mistletoe nyomdalemez
A karácsonyi édességekről naná, hogy rögtön a mézeskalács jutott eszembe! És mivel szerencsére rendelkezem Pet'la szuper lemezeinek egyikével, már csak az alapot kellett megtalálnom hozzá. A CBL Hot Buttered Rum számomra a legtökéletesebb nude lakk ever, imádom, imádom, imádom! Végtelenül finom szín, finom holo jellemzi, az ember egyszerűen nem tudja megunni a nézegetését, az összhatás kellemes, elegáns, melengető. Az idei téli kollekcióban jelent meg és bár ismét csodálatos színekkel jöttek ki, véleményem szerint mégis ez a kis nude a legszebb darab közöttük.

Karácsonyi díszek

candlelight nail art swatch
CBL Her Red Hair, Essence Night in Vegas, Lovely Snow Dust,
szabadkéz
Ha karácsonyi díszek, akkor én azonnal gyermekkorom régi karácsonyfáira asszociálok. A gyönyörű, homokfúvott üveggömbök, öblükben a karácsonyi tájképekkel. Igazi, égő gyertyák és csillagszórók a karácsonyfán, ahogy fényük megcsillan a homokfúvott üvegen és a színes szaloncukor papíron... Megvan, ugye? :) Nos, ezt kellett körömre álmodnom, mert egyszerűen nem bírtam elvonatkoztatni tőle. A gyertyafényt a CBL Her Red Hair és az Essence pelyhes lakkjának kettőse adja, a homokfúvott üvegdíszek csillogását pedig a Lovley immár ikonikus Snow Dust fehér homoklakkja érzékelteti. 

Az utolsó fordulót nem készítettem el, mert nekem Télapó és segítői inkább Mikulás idejére illő manikűr, Karácsonykor nem viseltem volna és az Ünnep előtti napokban már tényleg nem volt időm arra, hogy készítsek egy manikűrt csak a kihívás kedvéért. 

Ha megtetszett valamelyik lakk vagy nyomdalemez, az ILNP és CBL lakkokat, valamint a Moyou nyomdalemezeket a Naillandnál, az eredeti Pet'la nyomdalemezeket pedig Pet'la webshopjában és a Naillandnál is elérhetitek.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jól sikerültek! Nekem az édességek és a díszek témára készült lakkozásaid a kedvenceim! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Adél, örülök hogy tetszenek. :D

      Törlés
  2. A "karácsonyi díszek"-manikűröd vezetett engem a blogodra! :)
    Sejtheted, menyire odavagyok érte! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Bandita! :)) Ez a szabadkéz kivételesen olyan volt, amit a nem domináns kezemmel is el tudok készíteni. Én is imádtam viselni, már kísértésbe estem, hogy más színben is elkészítsem. ;)

      Törlés