Oldalak

2016. január 5., kedd

Manikűrvadász - Szülinapi forduló 2016


Sziasztok!

Ismét elérkezett a Bella által megálmodott Manikűrvadász szülinapi fordulója. Idén majdnem lemaradtam, szerencsére mikor Bella kitette a blogra a sorsolást, még időben kapcsoltam és így részt tudtam venni. 
Idén Marlától vadásztam, csodás manikűrjeit @centralparkkitty instagram profiljában találjátok meg. Én végül EZT a manikűrt választottam. 


A választásomat nagyban befolyásolta, hogy már nagyon-nagyon ki akartam próbálni a nemrégen érkezett BM Shangri'la lemezeimet. Nem bonyolítottam túl a dolgot, egy szimpla nyomdázással készültem, csak a színeket változtattam meg. Az eredeti zöld színvilág nekem inkább a tavaszhoz-nyárhoz illik, így szerettem volna kissé téliesíteni  a manikűrt, mivel viseltem is néhány napig.

colors by llarowe nail polish swatch

aengland tristam swatch

Alaplakként a CBL I am Free lakkját használtam három rétegben, majd erre nyomdáztam az A-England Tristam lakkjával. A mintához végül a BM-S110 nyomdalemezét választottam. 

ice nail art

A lemezzel nagyon elégedett vagyok, gyönyörűen kidolgozott, részletgazdag mintázat és a minták elsőre, hiánytalanul átkerültek a körmeimre. Így a hét első felében a munkában is ezzel a manikűrrel nyitottam az új esztendőt. 

Örülök, hogy benéztetek a blogra, nézzétek meg a többiek alkotásait is:

18 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett! Eddig csak nézegettem ezeket a lemezeket, de most tudom, hogy újra rendelek a Bundle Monster webshopból...csak érkezne meg hamarabb a csomag. Hozzád is sokára érkezett meg a BM rendelés?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Andi! Nekem kb. 2 hét alatt megérkezett. Szerintem ez nem olyan hosszú idő, bár ez volt az első BM rendelésem.

      Törlés
    2. Én is először rendeltem tőlük, mert általában ebay-en szereztem be. Hozzám kb 30-32 nap után érkezett meg, már azt hittem elveszett, mert a csomagkövetést nézegetve 3 hétig azt mutatta csak, hogy hol adták fel.

      Törlés
    3. Óh, az tényleg hosszú. Reméljük, hogy egyedi eset volt és ezután már gyorsan megérkezik!

      Törlés
  2. Érdekes mintákat választottál és a színek is szépek, mutatós lett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Ciiska, örülök hogy tetszik! :)

      Törlés
  3. De szép ez a lakk, és persze a manikűr is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, melyik lakkra gondolsz Nóri, de szerintem mindkettőre érdemes beruházni. Köszönöm szépen! :)

      Törlés
  4. Szép manikűr, a választott színek és a minták miatt jobban tetszik, mint az eredeti!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Bandita, nagyon örülök, hogy elnyerte a tetszésedet! :)

      Törlés
  5. Nekem is nagyon tetszenek ezek a hideg, mégis izzó színek. :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik az eredeti, és a te verziód is! Olyan szép a körömformád! :)

    VálaszTörlés
  7. Nagggyon szép lett a manikűr, igazi jeges-téli újraálmodása az elsőnek :-)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép lett! :-) <3 Különösen illenek hozzád ezek a fehér-kék kombók, olyan csodásan letisztult az egész. Mindig szeretem az ilyen újragondolt, inspirálódott manikat, de megmondani nem tudnám, hogy miért! <3 :*

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm szépen a kedves szavakat, lányok! :)

    VálaszTörlés
  10. Gyönyörű ez a lakk! Főleg az üvegben. Persze a körmödön is, csak ott nem annyira érvényesülnek a színei sajnos. És a minta is nagyon különleges. :)

    VálaszTörlés
  11. Jajjj ez az alapszín egy álom! :) Igazán télkirálynős! :)

    VálaszTörlés