Oldalak

2016. január 3., vasárnap

Femme Fatale - Sunset Dreams of Ice Cream


Sziasztok!

Boldog új évet kívánok minden kedves olvasómnak! Köszönöm, hogy tavaly velem tartottatok, idén is szeretettel várlak Titeket! :)

Mára egy szép kis kombót hoztam, amit két lakk rétegezésével készítettem. 
A felhasznált lakkok: 
A-England Love is Enough - zöld színű lakk arany shimmerrel, két rétegben használtam. 
Femme Fatale Sunset Dreams of Ice Cream - barackos/narancsos jelly alapban úszkáló rengeteg holo glitter.  



A manikűr mesterséges meleg fényben. A háttérben a kislányom egyik régebbi alkotását láthatjátok.

femme fatale swatch


A glitterek miatt a manikűrt lehúzható alappal kezdtem, hogy elkerüljem a lemosással való kínlódást, majd egy réteg Seche Vite-el fejeztem be. 

Meg kell jegyeznem, hogy a lehúzható alapok nagyon jók a glitteres lakkok alá, viszont értelemszerűen velük kevésbé tartósak a manikűrök. Az én körmeimen normál alaplakkal akár 5-6 napig is bírja egy mani, azonban glitterbázis lakkra kenve max. 2 nap a tartósságuk. Ha este nem mosom le, a harmadik napon már tutira megpattan valahol, többször kipróbáltam. De olyan is előfordult már, hogy egy körmömről kompletten elhagytam a manikűrt. :( 
Többféle glitterbázist is használtam már és mindegyiknél ezt tapasztaltam. Szóval glitteres lakkal történő lakkozás előtt érdemes eldönteni, hogy tartós vagy könnyen eltávolítható manikűrt szeretnénk-e, és eszerint megválasztani az alaplakkot. A kettő együtt sajnos még nem megy. 

Természetes, reggeli fényben készült színhű képek, ezek adják vissza legjobban azt, amit a körmeimen láttam. 

femme fatale sunset dreams of ice cream

femme fatale sunset dream

Végül két makró, az első beltéri, a második kültéri természetes fényben.



Elég dögös és extravagáns, nem? Nekem ez már olyan "vaduljunk!" kategória, de nagyon élveztem a viselését. Olyan szép lett a végeredmény, hogy egyáltalán nem kívántam semmilyen díszítéssel elfedni, így nail artot nem készítettem rá. 
Mostanában rákaptam a különböző finishű és textúrájú lakkok rétegezésével való kísérletezésre, nagyon különleges hatásokat lehet velük elérni. Ti szerettek ezzel a technikával játszani?

Ha megtetszett, az A-England lakkot a Naillandnél, a Femme Fatale lakkot pedig a Color4Nails webshopjától tudjátok megrendelni. Mindkét márkánál érdemes körülnézni a többi árnyalat között is, mert az elsőnél nagyon jó minőséget, a másodiknál pedig igazi különlegességeket kaptok a pénzetekért. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése