Oldalak

2016. március 1., kedd

A-England - Iseult és Let Me In


Sziasztok!

Ma érkezem a kedvenceknél beígért Iseult poszttal és hogy ne legyen unalmas, a Let Me In-t is bemutatom a márkától.

Iseult



Az első képen látható színt árnyékban, zárt térben, kevésbé világos fényviszonyok között hozza a lakk, a második kép erős fényben készült. Nem, tudom, hogy más, aki rendszeresen használja ezt a lakkot, mennyire van megelégedve vele? Nekem a márka egyréteges holo lakkjai után ez kisebb (nagyobb) sokkot okozott, amikor először felkentem. Mármint a tény, hogy csak négy réteggel tudtam számomra megfelelő fedést elérni. Abban a reményben vettem meg, hogy végre találtam egy jó fedésű halvány púderszínű lakkot, ami abszolút megfelelő bármely alkalomra és nem kell egy órát szenvedni a száradással. Nos, ez nem jött össze és nem örültem neki. Első körben az volt a reakcióm, hogy úgy eladom, mint a sicc!
Ugyanakkor azt gondoltam, ha már szenvedtem vele egy órát a swatch miatt, akkor legalább egyszer viseljem is. Így fent hagytam pár napig és ez lett a vesztem. Tudniillik, megszerettem. Magam se értem, mert amúgy ezek a seszínű lakkok nem igazán az én világom, valamint a sokréteges lakkokkal ki lehetne űzni a világból. De ezt mégis kivettem az eladósok közül és visszatettem szépen a szeretett A-Englandos tesókáihoz. És igen, nem adnám el, és igen, szeretem. Kifejezetten jólesett viselni és megérte az időráfordítás. :)

Let Me In




Amikor megrendeltem, a netes képek és élőben az üvegben látottak alapján egy bordó lakkra számítottam. Aztán felkenéskor volt nagy meglepetés. OMG, ez lila! Nagyon szép árnyalatú, majdnem bordós lila, de határozottan lila. Ettől függetlenül imádom! Nagyon kellemes, szép, nőies árnyalat és hát igen, az egy réteges fedés, meg a finom lineáris holo, nagyon ott van. Alig várom, hogy nyomdázásra is kipróbáljam. A képeken két rétegben, fedőlakkal látjátok, sajnos csak mesterséges fénynél tudtam swatcholni. 

Nos, ez volt az az eset, amikor mindkét lakk meglepetést okozott, nem feltétlenül pozitívat és ennek ellenére nagyon is megszerettem őket. Nem mindig az kell, amire vágyunk, néha jó rácsodálkozni arra, amit csak úgy elénk dob az élet. ;)

2 megjegyzés:

  1. A púderszín lakk láttán csorgott a nyálam, ráadásul rafinált módon van valami érdekes fényhatás a rétegek mélyén, baromi szép.
    A négyrétegessége kikészítene engem, a hármat még duzzogva, de elfogadom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, értem mire gondolsz, azt hiszem engem is azzal a fényhatással fogott meg. Amúgy én pláne hisztis vagyok ilyenekre, két réteg még oké, de háromnál már hörgök. Örök szerelmeim az onecoater lakkok! Két gyerek mellett, marha gyorsan készen kell lennie az alapnak, ha még nail artot is szeretnék. :D

      Törlés