Oldalak

2016. február 18., csütörtök

Essence - Winter? Wonderful! trendkiadás


Sziasztok!

Nagyon vártuk már ezt a trendkiadást! Karácsony előtt a lakk kedvelő társadalom Winter? Wonderful! lázban égett, ehhez képest a blogokon látott szépségeket kb. sehol sem lehetett kapni. Morgás ON:
Elvileg december elejétől forgalmazta a DM hálózat, azonban én személy szerint a helyét sem találtam, pedig nem egy boltjukat látogattam meg érte. Generálni a keresletet, majd nem kiszolgálni őrületesen nagy hiba! Nem elégedett, hanem dühös vevőket eredményez, akik jópár hétig a tájára se mennek az adott hálózatnak = baromi sok kimaradt profit! Halló, ébresztő!!! 
Azért írom le ezt ilyen provokatívan, mert a DM egyébként is hajlamos arra, hogy bizonyos márkákat, akciókat csak a belvárosi, illetve plázákban lévő üzleteiben futtasson. Nem először tapasztalom ezt náluk, pl. egy-két éve a Sally Hansen Xtreme Wear lakkok akciója (hosszúkás üveges, 1 áráért 2 lakk) során is ugyanez volt. Pocsék üzletpolitika! :( Tessék az összes vevő számára elérhetővé tenni az üzletlánc termékeit és kedvezményeit! Akár trendkiadások, akár akciók legyenek ezek. Ne tessék eldönteni a vevő helyett, hogy mit szeretne vásárolni, mert nagyon nem tetszenek minket ismerni! A rózsadombi vevő semmivel se biztosabban fog vásárolni, mint a külkerületi vagy a vidéki. Utóbbiak viszont teljesen biztosan átpártolnak a konkurrenciához, ha észlelik, hogy őket nem szeretnék annyira kiszolgálni, mint a Budapest belvárosában élő/dolgozó társaikat. És lehet, hogy most meglepő dolgot fogok mondani, de ők vannak többen! ;)
Bizony, én se nagyon tettem be Önökhöz mostanában a lábamat, viszont bőszen máshol vásárolok - és ezzel nem vagyok egyedül. Csak a miheztartás végett! Morgás OFF.

Szerencsére januárban a Rossmann is behozta ezt a trendkiadást és úgy tűnik, ők végre normális mennyiséget kaptak rendeltek belőle. Így amikor megláttam a feltöltött display-t, nagy örömmel nézegettem és a nekem tetsző példányok landoltak is a kosaramban.  Nézzük őket sorban!

The Frosted - szaténfényű, jeges matt fehér

Essence swatch


Nos igen, ez egy szaténfényű, jeges mattra száradó fehér lakk. A képen két rétegben, fedőlakk nélkül láthatjátok. A száradása kifejezetten gyors. Szerintem nagyon különleges, nem csak a szuper jó fedése, hanem a szép finishe miatt is érdemes megvenni. Kettes számú kedvenc a kollekcióból.

A Winter's Tale - a kollekció legütősebb darabja!



Fedőlakk, ami az alsó képen látható narancsosan csillámló glittereket tartalmazza. Simán felkentem a fehér alapra (The Frosted) két rétegben, szerintem elég sok glitter került a körmeimre, teljesen elégedett voltam az eredménnyel. Annyira, hogy vettem egy back up üveget is belőle, pedig ez abszolút nem szokásom. Fehéren szép, sötét lakkon kipróbáltam, de nem tetszett. A tavaszi pasztellszínű lakkokon még jól mutathat, javaslom kipróbálásra, akinek megvan (majd én is, csak asszem sokára fog sorra kerülni). Első számú kedvenc, de szerintem mindenki így van vele.

The Crystallized - foil/metál finishű rosegold


Foil finishű, diszkrét árnyalatú rosegold lakk. A rosegold lakkok általában megosztóak, mert ez a szín hajlamos "nyanyás" kezet csinálni, ha az árnyalat nem passzol a bőrszínhez. De szerintem az Essencenek most sikerült egy olyan hűvös árnyalatot eltalálnia, ami a legtöbb bőrszínhez jól áll, így sokan viselhetik. Ezért mindenképpen jár a piros pont, nem könnyű mutatvány! A foil finish miatt azonban a köröm minden egyenetlenségét, barázdáját kiadja, úgyhogy teljes körmön viselve mindenképpen ajánlott alá egy (két) jó vastag réteg ápoló alaplakk. Vagy akár barázdakitöltő alaplakkot is használhat, aki szükségesnek érzi és rendelkezik vele. 
Szintén két réteg, fedőlakk nélkül, hogy a saját selymes fényét lássátok. Van egy olyan gyanúm, hogy akár nyomdázáshoz is jó lehet, mélyebb lemezekkel (pl. Moyou), de még nem volt alkalmam kipróbálni. Ha megtörtént, majd frissítem a posztot az infóval. Hármas számú kedvenc!

The Iced - hmmm...


Jajj.. hát na. Szeretném szeretni, de egyelőre nem jön a lelkesedés. Pedig üvegben nagyon szép! Fehér, csillogó, mint a frissen hullott hó. Felkenve azonban egy vastag, félighomok finishű trutyit láttam a körmömön, ami nem és nem akart magától megszáradni. Ezt próbáltam utoljára, késő is volt, fáradt is voltam, sikerült is belenyúlni - szóval nem voltak ideálisak a körülmények, a fotó elkészítése után le is töröltem azonnal. Egyelőre nem döntöttem felőle, mindenképpen kap egy újabb esélyt, amikor csak rá figyelek és igyekszem kihozni belőle a legtöbbet, szárító fedővel vagy anélkül. Biztos rájövök, hogyan kell bánni vele, hogy szerethető legyen és akkor majd ezt is megosztom veletek. Addig is várom az ötleteket kommentben, ha valaki használja és szereti! :)

Összefoglalásként, a Winter? Wonderful! trendkiadásból nálam 4/3 kedvenc és még a negyediknek is van esélye. Határozottan elégedett vagyok! Megint nagyon jól csinálja a Essence, csak abba ne hagyják kérem! ♡

És a ráadás, aminek csak annyi köze a trendkiadáshoz, hogy azzal együtt landolt a kosaramban, amikor megláttam az akciós tálcán egyetlen darabot árválkodni:

Color&Go 181 Once upon a time



Fényes, fémes finishű, aranyos-narancsos lakkocska. Nyami! Két réteg magában és igen, eszméletlenül szép! Ha valamelyik eldugott sarkában az üzleteknek kallódik még egy-egy darab, csapjatok le rá! Azért a kemény kétszáz forintért nem bánjátok meg. 
Nagyon kíváncsi vagyok, hogy nektek bejöttek-e ezek a lakkok? Ha van véleményed, ne tartsd magadban!


4 megjegyzés:

  1. A frost finisű fehér szívem csücske, és nemrég kaptam ajándékba a homoklakkot. Nekem nagyon tetszik, a legszebb egy réteg matt és egy réteg gélhatású lakk alatt volt. Mintáztam is rá, ehhez matt lakkal lekentem, mintáztam, lehet nyomda is, erre jött a gélhatású fedő. Ezzel a módszerrel a szemcsék ragyogása hangsúlyosabb, és térhatású, ha kíváncsi vagy, nálam megnézheted, a legutóbbi "Sors" manimnál, mit csináltam vele.
    Nálam imádat lett, viszont a rózsaszínre most hogy ráizgultam, áh, esélytelen beszerezni nálunk vidéken... :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Láttam nálad, gyönyörű lett a mani! Imádom amiket készítesz, de ezt már tudod. :)) Köszi a tippeket, majd kipróbálom őket. Ha látok még rózsaszínt, vegyek neked egyet?

      Törlés
    2. Nagyon kedves vagy, köszönöm szépen, ha nem probléma, igénybe venném a segítséged. :)
      Jelezd kérlek, ha esetleg sikerült megvenned, és felvesszük a kapcsolatot.

      Törlés
    3. Rendben, ha találok, írok. :)

      Törlés