Oldalak

2016. február 2., kedd

Glam Polish - River Deep, Mountain High

Sziasztok!

A tavaszi időjárás meghozta a kedvemet a napfényhez, így aztán keresgélni kezdtem a nyáron befotózott képek között. Amikor megláttam a Glam Polish RDMH képeit, azonnal tudtam, hogy ezt fogom kiposztolni. 
"Ótejóég, hogy nem tettem ki előbb??!!" - na, kb. ez volt a reakcióm, amikor szembesültem vele, hogy bizony, ez a lakk még nem került ki a blogra. Úgyhogy most pótoljuk is a mulasztást, íme!
Az első képen természetes nappali fényben, a következő kettőn mesterséges beltéri fényben fotóztam.

river deep, mountain high swatch

Ettől a lakktól teljes egészében a Glam Polish márkára jellemző csillámpóni glitterhányásra számíthattok. A színe viszont nehéz eset, mert nem egyértelműen meghatározható és a netes swatchokon is ahány kép, annyi félének látszik. Nos, ez azért van, mert tényleg nem lehet beskatulyázni.


Nálam a pirosas lazactól a narancsosig változtatta a színét, a fényviszonyoktól függően. Figyelem, nem thermo vagy uv lakk! Egyszerűen egy ennyire különleges színárnyalatot sikerült kikeverni a márkának. Akik hozzám hasonlóan szeretik a kaméleon lakkokat, azok biztos, hogy imádni fogják.


A képeken két rétegben, fedőlakkal láthatjátok a körmeimen. Egy lehúzható alap mindenesetre a sok glitter miatt erősen ajánlott, de ezt már megszokhattuk. Cserébe nem kell vadászni a glittereket, két rétegben abszolút tömegével kerülnek a körmeinkre. Az ecsettel nem volt bajom, a száradási idejét nem teszteltem. Általában rögtön az utolsó réteg után kenem is a gyorsszárító fedőt, hisz ezért van, nem szeretek várni. :)

Ééés így fest szikrázó napsütésben!

river deep mountain high swatch

Viseltem néhány napig, emlékezetem szerint nem pattogott, a tartósságával tökéletesen elégedett voltam, a színét és finishét pedig egyenesen imádtam!

Én a Hypnoticpolish oldaláról rendeltem meg, de több külföldi webshopban is kapható a márka. Sőt, mostantól már a Glam Polish webshopja közvetlenül is szállít Magyarországra. Megjegyzem, onnan azért elég húzós a szállítási költség, szóval tőlük inkább csak a máshol nem kapható/kifutott árnyalatokat érdemes megrendelni és akkor is inkább csoportos rendeléssel.

Nektek van kedvenc és/vagy vágyott lakkotok a márkától?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése