Oldalak

2016. február 7., vasárnap

Kedvencek 2015/1 - Zöld lakkok

Sziasztok!

Nagyon szeretem olvasni másoknál a kedvences posztokat, ezért úgy gondoltam, én is megmutatom nektek a kedvenc lakkjaimat.

A kedvences posztokba azokat a lakkokat válogatom össze, amiket többször is viseltem az elmúlt egy évben és előszeretettel nyúltam értük. Több szempont szerint is próbáltam őket csoportosítani, de elég sok lakk gyűlt össze, így végül úgy döntöttem, az alapkoncepció két szempont kombinálása lesz. 
Az év hidegebb felében a színek sötétebb, míg a napfényes felében a világosabb és élénkebb árnyalatait használom szívesebben. Így posztonként egy színt, azon belül két szekciót fogtok találni - a téli és a nyári kedvenceimet. Vágjunk is bele!

Első színünk a zöld. Nem is olyan régen még erőteljesen hangoztattam, hogy én bizony nem vagyok egy zöld lakkos lány. Ehhez képest most azzal szembesültem, hogy azért egész szép kis válogatást sikerült összehoznom. :)

Őszi-téli kedvencek

Őszi-téli kedvec zöld lakkjaim

piCture pOlish Dragonfly

Avon Stardust Teal Glitter (homoklakk)

PP Dragonfly és Avon Teal Glitter

ILNP Fall Semester

ILNP Fall Semester alap és Glory fedőlakk, nyomdázva

ILNP Fall Semester és Glory, nyomdával

NCLA Teal the End

NCLA Teal the End

NCLA Teal the End

CBL Mean Dean Profitt

CBL Mean Dean Profitt


Tavaszi-nyári zöld kedvencek

Tavaszi-nyári kedvenc zöld lakkok


China Glaze Atlantis
ILNP Harbor Island

ILNP Harbor Island (középső és gyűrűs ujjon)

China Glaze Atlantis
ILNP Harbor Island

China Glaze Atlantis, mesterséges fény

China Glaze Atlantis, napfény

piCture pOlish Lagoon
Cirque Cerillos

Nyár, Cirque Cerillos és Balaton ♡

PP Lagoon

piCture pOlish Lagoon
Cirque La Tropicale

Cirque La Tropicale
Nos ezek voltak a zöld lakkjaim közül azok, amiket előszeretettel használtam az elmúlt évben. Ha van kedvetek, írjátok meg kommentben, hogy nektek mik voltak az elmúlt évben a kedvenc zöldjeitek? 

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretem az ilyen pávás zöldeket, az Avon Stardust Teal Glittere a kedvencem:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megértelek, a Teal Glitter az egyik legszebb homoklakk, amit valaha láttam! A másik a Lovely Star Dust fehér hólakkja, természetesen. :))

      Törlés