Oldalak

2016. február 13., szombat

Kedvencek 2015/2 - Púder színű lakkok


Sziasztok!

Nagy sikere volt köreitekben a kedvences sorozat első bejegyzésének, aminek nagyon örültem. Ezért úgy gondoltam, jöhet a következő, ami kissé rendhagyó lesz. Itt van Bálint nap, így jöjjenek a púder színű lakkok! Mivel nincs sok ilyen lakkom, ebben a bejegyzésben nagyjából a teljes készletemet láthatjátok. 
(A nude kategória nálam mást jelent, azokat a lakkjaimat később fogom megmutatni.)

Íme egy csoportkép a púderrózsaszín kollekciómról.


Mivel egyesével nem nagyon lesz róluk poszt, ezért minden lakknál írok pár szót a tulajdonságairól is.


piCture pOlish Grace
Rövid körmöknél kettő, hosszabbaknál három réteg kell a teljes fedéshez, a minősége kiváló, könnyű felkenni, gyorsszárító fedő ajánlott. Az egyik legszebb púderszínű lakk ever. Az alábbi képen a gradient alapjának használtam.


Nagyjából ekkor jutott először eszembe, hogy kéne csinálni egy blogot, úgyhogy most ezt a manit láthatjátok a blog avatarjaként a social media felületeimen. :)



Az alap kicsit "tejes", nagyon világos rózsaszín, tele pink glitterekkel és apró holo pelyhekkel. Finom, elegáns, izgalmas. Minősége a márkától megszokott, tökéletes. Két rétegben szeretem viselni, mint az alábbi képen is láthatjátok. 


Az A-England Iseult az a lakk, amiről tervezek majd egy önálló posztot is, de néhány szót most is kell ejtenem róla, mert elég vegyesek az érzéseim vele kapcsolatban.


Az Iseult annak ellenére került a kedvenceim közé, hogy négy, igen 4!! rétegben láthatjátok a körmeimen. Alapból nem szeretem, ha egy lakkból kettőnél több réteget kell felkenni, ennél az árkategóriánál meg egyenesen megbocsáthatatlannak tartom - néhány ritka kivételtől eltekintve. Nos, ez a lakk az egyikük, cserébe a végtelenül finom összhatásért és színvilágért.


Az OPI Hawaiian Orchid és a Bourjois Chair Et Tendre még szintén a drágább árkategóriába tartoznak. 


A felső kép színhűbb, viszont az alsó képen láthatjátok azt az egyedülálló, szépséges shimmert, ami ennek a lakknak a különlegességét adja. Amúgy azt a színvilágot is tudja a lakk, csak ritkábban, más fényviszonyok között jön elő. Rajtam három rétegben láthatjátok, gyorsszárító elkel hozzá.


Ugorjunk most az olcsóbb kategóriás lakkokra, a Bourjois-ra majd később még visszatérünk. Csoportkép:

Lovely Nude No.6, Essence Forgive Me, Moyra Tatienne

Az alábbi képen felkenve láthatjátok őket, plusz a Bourjois lakkját is, egy kis összehasonlítás céljából. A Lovely kivételével a lakkokat két rétegben, fedőlakkal láthatjátok, a Lovely sajnos csak négy réteggel lett tökéletes. 


Összehasonlítás - színhű kép, természetes fénynél

Lovely Nude No.6 és a Bourjois Chair et Tendre azért kerültek egymás mellé, mert mindkettő szép barackos szín, árnyalatban egy hajszálnyi különbséggel. A Bourjois árában tükröződik a minősége, a kettő közül egyértelműen ezt ajánlanám inkább. Azonban ha valakinek ez nem elérhető, akkor némi kompromisszummal és egy jó gyorsszárítóval a Lovely jó alternatíva lehet. 

Az Essence kicsit kilóg a sorból. Azért került a posztba, mert az üvegben látottak alapján világosabbnak képzeltem (és szerintem nem csak én). Szögezzük le, ha púderszínű lakkot akartok, akkor nem ez a ti színetek. Felkenve egy sötétebb, de kellemes rózsaszín árnyalatot kapunk. Nem estem hanyatt tőle, de azon az áron egynek teljesen jó. A minősége szerintem megfelelő, bár ha az ecset egy picit keskenyebb lenne, azt nem bánnám, de másba tényleg nem lehet belekötni.

A Moyra Tatienne pedig az egyértelmű kedvencem az olcsó kategóriából. Majdnem egy rétegben fed, a másodikat már szinte csak megszokásból kentem fel. A minősége, állaga tökéletes, könnyű vele dolgozni, szépen felsiklik a körömre, nem folyik szanaszét, gyorsan szárad, a színárnyalat nagyon különleges. Mindent összevetve, szerintem ebben a kategóriában verhetetlen! Ezzel a lakkal készítettem el a Valentin napi nail artomat is, amit búcsúzóul megmutatok nektek.

Természetes fényben

Mesterséges fényben


Személyes kedvenceim az összes közül: PP Grace, OPI Hawaiian Orchid és Moyra Tatienne. 

Kellemes Bálint napi időtöltést kívánok mindenkinek! :)


2 megjegyzés:

  1. A Moyra Tatienne nagyon megtetszett a fotóidon, szerintem muszáj lesz beszereznem! Épp a minap válogattam át a nagy kazalnyi rózsaszín kollekciómat és megállapítottam, hogy mind egy szálig gyatra fedésűek, és "életfontosságú", hogy vásároljak néhány világos árnyalatot, amely két rétegben megbízhatóan fed.
    Hiába, évekkel ezelőtt még nem volt fontos számomra a fedés erőssége, felhalmoztam pár francia-rózsaszínt :)

    VálaszTörlés
  2. Jujj de szép ez a nailart! Hű kell ez a Tatienn! :D

    VálaszTörlés