Oldalak

2016. március 15., kedd

Cirque Colors - Vesuvius


Sziasztok!

Ma a Cirque Colors indie márka egyik holografikus lakkját szeretném bemutatni, a Vesuviust. A lakkot a márka tavalyi bevezetésekor rendeltem a Naillandtól és bár azóta még nem volt készletfeltöltés, nagyon remélem, hogy ez hamarosan változni fog. 

A Cirque lakkok közös jellemzője a vékony állag, ugyanakkor tele vannak holografikus részecskékkel és nagyon pigmentáltak, ez a lakk sem kivétel. Két vékony rétegben nekem tökéletesen fedett, viszont nyomdázni nem lehet vele. Az ecset kellemesen rugalmas, a lakk szépen terül, bár folyós kicsit, tényleg vékony rétegeket kell kenni belőle. A felkenéssel-lemosással nem volt problémám és nem fogta be a körmömet. A lakk viszonylag gyorsan szárad, de azért egy fedőlakkot érdemes kenni fölé, a fény és a tartósság érdekében.

Magát a színt én nem lávaként, hanem inkább málnapirosként kategorizálnám. De amikor közvetlen napfény éri, akkor szinte fellobban benne a holo és az ember rögtön megérti, hogy honnan is a neve! :) Sajnos ilyen képet most nem sikerült lőnöm róla.

Az alábbi képeken mesterséges fényben, egy réteg fedőlakkal láthatjátok.


cirque colors



Egy vakus kép, a holo hatás kedvéért.


A második napon készítettem rá egy szolid nyomdázott nail artot is, az A-England Virgin Queen lakkjával és az El Corazon Kst-30 nyomdalemezével. A lemezről a bal oldali, water marble technikát utánozó mintát használtam. 


A nyomdázást a Clear Jelly stamperrel készítettem, az sajnos lemaradt a képről. A Moyra boltban vásároltam, de meg vagyok róla győződve, hogy azonos az e-bayes verzióval. 
Semmi gondom nem volt ezzel a kettőssel: a nyomdalemez tökéletesen működött egy lehúzással (kártya), a stamper szépen, tisztán felvette és leadta a mintát a körömre. Minden körömmel első próbálkozásra szép eredményt értem el, semmi javításra nem volt szükség. A lemez egy körömlakk lemosós vattakoronggal szöszmentesen tisztítható (én minden lehúzás után áttörlöm a mintát). Abszolút elégedett vagyok mindkét termékkel!

Fotó természetes fényben, sajnos nem volt napsütés itt sem.


Beltéri fotó mesterséges fényben.


Itt pedig egy kicsit távolabbról, hogy látsszon, nem csak az arcba tolt makrókon néz ki jól ez a minta. ;)


A Vesuvius eléggé a szívemhez nőtt. Málnapiros és holo! Nos, nem túl sok hasonló színt lehet látni, még az indie márkák kínálatában sem. Nagyon örülök neki, hogy anno megrendeltem. Ha megtetszett és láttok valamelyik webshopnál, akkor csapjatok le rá, mert azóta már sajnos a kivezetett árnyalatok között szerepel. 

Ha nektek is szívetek csücskei lettek a Cirque Colors lakkjai, mint nekem, akkor ITT tudjátok nyomon követni, hogy melyek a kifuttatott árnyalatok. Bevallom, az első lakk, a Cerillos megvételekor még nem terveztem gyűjteni őket! Aztán valahogy mégis már tízen felül jár a kollekcióm... Ki érti ezt?? 

És persze a márka oldalán az új kollekciókat is megnézhetitek. Vannak kívánságlistás darabjaitok az újabbak közül? Vagy még vadásztok egy-két régebbi szín utolsó példányaira?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése