Oldalak

2016. március 27., vasárnap

Cupcake Polish - Araminta


Sziasztok!

Mivel a Nailland jóvoltából hamarosan megérkezik kis hazánkba is a márka (elvileg a jövő héten, úgyhogy érdemes nézelődni!), elérkezettnek láttam az időt, hogy megmutassam nektek az eddigi egyetlen Cupcake Polish lakkomat, ami az Araminta névre hallgat. Mentazöld holo lakk, finoman megszórva glitterekkel. Nálam hiánypótló szín volt, a menták - pláne holoban - valahogy eddig elkerültek.

Két rétegben tökéletesen fed, szépen terül, az ecset és a kupak a szokásos, kézreálló, bár fényes műanyag, de nem csúszott. Nekem egyszerűen és gyorsan sikerült a körömfestés és nem is nagyon kellett ecsettel javítgatnom a körömágynál, amit az ilyen csilivili lakkoknál tudok értékelni. A glitter effect miatt egy lehúzható alapot mindenképpen ajánlatos tenni alá, ha nem szeretnénk szenvedni a lemosással. 
A glitterek nem nyomják el a holo hatást, árnyékban inkább szépen kiemelik. Közvetlen napfénynél viszont a holo olyan szikrázásba kezd, hogy elnyom mindent, szinte még a színt is. Lássuk a képeket. (Az agyonretusált körömágyért elnézést kérek! Sajnos olyan szinten sikerült szétvagdalnom főzés közben - éljenek a szeletelők! - hogy retusálás nélkül teljesen vállalhatatlan lett volna.)

Természetes nappali fénynél, az első kép árnyékban, a második félárnyékban készült.

Araminta


menta holo nail polish

Közvetlen napfénynél készült képek. Hát igen, erről beszéltem.




Ráadás, mert nem bírtam ellenállni a szikrázásnak és ezen látszik legjobban maga a színárnyalat, többnyire ezt láttam a körmeimen kint a napsütésben. (A hajszálért elnézést, csak utólag vettem észre, de nem volt szívem kidobni a képet miatta.)

araminta swatch

Ez a lakk sajnos nem jön hozzánk, mert egy Store Exclusive duó egyik darabja volt a Color4Nails webshopnál. A minősége és a szépsége ellenben meggyőzött arról, hogy érdemes vásárolni a márkától, úgyhogy biztosan nem ez lesz az utolsó körömlakkom tőlük.

Kellemes húsvéti ünnepeket, jó pihenést kívánok minden kedves olvasómnak! :)

2 megjegyzés:

  1. Szinte gyöngyözik a felületen az effekt, álomszép! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon ott van a szeren. Rendesen ki is akadt a kamera, alig tudtam befotózni. :)

      Törlés