Oldalak

2016. március 2., szerda

ILNP - Home Sweet Home


Sziasztok!

Ma újabb ILNP lakkot mutatok meg nektek a készletemből. Tudjátok rólam, hogy az ILNP Ultra holo finishe nem idegen tőlem, kifejezetten szeretek időnként szemkiverős holo lakkokat viselni. Nos, ez éppen ilyen. 

Mesterséges fényben, két rétegben, fedőlakkal:


És közvetlen fényben, vakuval ezt tudja:


A felső képen kicsit átlátszik a körömvégem, de ez élőben egyáltalán nem volt ilyen feltűnő. A lakk annyira szépen visszaveri a fényt, hogy ez egyszerűen nem látszott. Még engem se zavart, pedig kimondottan nem bírom, ha áttetszik a mosolyvonal.

Készítettem rá egy kis körömnyomdát is, ezekkel az eszközökkel:


Moyra Ornaments nyomdalemez, Moyra No.303 Metal Effect lakk ééés - nos igen, a Creative stamper. 
A nyomdalemezről egyelőre egyetlen mintát használtam, a koponyától jobbra lévőt. Sajnos el kell mondanom, hogy bár a lemez gyönyörű, nem volt egyszerű használni. A Moyra boltban vásárolt két nyomdázó közül egyikkel sem sikerült felvennem a mintát. Sem a Clear stamper, sem a kétvégű e-bay-en is kapható nyomdázó nem vette fel szépen, részletesen a mintát, csak töredékeket, ami így használhatatlan volt. Utolsóként kipróbáltam a külföldről rendelt Creative Stampert és csodák csodája, működött! Ezt alkottam velük:

moyra metal nail stamping

nail art

Az ILNP lakkal tökéletesen elégedett vagyok. Gyönyörűséges, két rétegben nekem megfelelően fedett (aki nagyon-nagyon kényes, annak valószínű három fog kelleni). A színe azonban a legtöbb netes swatchtól eltérően nem rózsaszínes, én inkább egy nagyon enyhén lilás beütésű, ezüstös szürkeként kategorizálnám. Nem vagyok emiatt csalódott, mert eszméletlen jó szín és szinte bármihez megy! Egy jó kis univerzális lakk, amihez nagyon könnyű öltözködni, nem igényel reggel fejtörést az outfit összeállítása, de mégis izgalmas és különleges. Szóval unikum a maga nemében. Nem biztos, hogy ha felkenve látom, leveszem a polcról, de így már nagyon örülök, hogy a birtokomba került. ♡

A Moyra nyomdalemezt további tüzetes tesztelésnek kell alávetnem, mert elég vegyes érzéseim vannak vele kapcsolatban. A minták álomszépek, részletesek, viszont a használat igen macerás volt, emiatt egyelőre nem győzött meg. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése