Oldalak

2016. március 5., szombat

NCLA Holos 4 You :)


Sziasztok!

Ma egy kis válogatást hoztam a birtokomban lévő NCLA lakkokból, melyek mind a márka holo kollekciójába tartoznak. A későbbiek folyamán lesz majd róluk külön poszt is a blogon, de ma együtt, egymás mellett mutatom meg őket, hogy aki esetleg vásárláson töri a fejét, annak megkönnyítsem a döntését. 


A lakkok:
Iridescent Dreams - lilás rózsaszín
Red Square - narancsos piros
Drop of Teal - világoszöld
Teal the End - kékeszöld

A lakkok jellemzői egységesen:
Szép, visszafogott szórt holo effekt, nagyon elegáns, ugyanakkor nem kevésbé látványos is. A lakkok majdnem egy rétegesek, két rétegben tökéletesen fednek és gyorsan, kissé mattra száradnak, így fedőlakk mindenképpen ajánlott rájuk. Rajtam tartósnak is bizonyultak. Az egyetlen, amivel annyira nem vagyok kibékülve, az ecset - elég rugalmatlan, szóval kellett vele kicsit bűvészkedni, hogy szépen tudjam felvinni a rétegeket. Sajnálom, hogy egy ilyen minőségi márkánál erre nem figyelnek oda kellőképpen, mert biztos vagyok benne, hogy egy jó ecset tökéletessé tenné a vásárlói élményt. 

A képeken most természetes, nappali fényben, két rétegben, fedőlakkal láthatjátok a lakkokat. Nézzük először a pirosat és a lilásat! Egymáshoz ugyan nem illenek, de mindkettő olyan szép, hogy én bizony nem tudnék közöttük választani.



Most pedig mutatom a kedvenceimet, mert ez a két teal lakk egyszerűen imádnivaló! Sokáig azt hittem, hogy ha megvan az egyik, nem kell a másik. Hogy én mekkorát tévedtem! De bizony, hogy kell! Az egyik világosabb és határozottan zöld, a másik sötétebb, kékes és néha a kamera sem tudja eldönteni, hogy kéknek vagy zöldnek fotózza-e. Őket viszont tökéletesen el tudom képzelni egy manikűrben!




Nos, kedvet kaptatok valamelyikhez? Vagy már van is belőlük a készletetekben? :))

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek, pár évvel ezelőtt vettem már ncLA lakkot, most a Wandering Stars színt várom, hogy megérkezzen. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Wandering Stars gyönyörű lehet élőben, fent van a kívánság listámon. Én is várom a posztodat róla! :)

      Törlés